Świetne wyniki sprzedaży polskiej gry Dying Light

dying light

Coraz więcej polskich gier osiąga doskonałe wyniki sprzedaży i popularność na całym świecie. Wystarczy wspomnieć Wiedźmina, niezaprzeczalny hit eksportowy prosto z Polski. Niedawno również 11 Bit Studios popisało się wydając This War of Mine, której produkcja zwróciła się studiu po dwóch dniach od premiery. Kolejnym polskim hitem jest Dying Light.

Dying Light to stworzona przez Techland gra w klimatach apokalipsy zombie. Gra miała swoją premierę 27 stycznia, a już 2 lutego jej twórcy pochwalili się na Twitterze, że osiągnęła ona pułap 1,2 miliona unikatowych graczy! To doskonały wynik jak na zaledwie tydzień od wydania. Gratulacje!

Jeżeli lubicie gry survivalowe, zombie i first-person action, to Dying Light ma to wszystko w sobie. W dzień musicie przeczesywać zdewastowany świat w poszukiwaniu zapasów, w nocy przetrwać hordy agresywnych nieumarłych. Ogromną zaletą Dying Light jest otwarty świat, dzięki któremu przygoda nie kończy się zbyt szybko.

 

Sukces Dying Light, jak również This War of Mine czy Witchera pokazuje, że pod względem tworzenia gier nie mamy się czego wstydzić. Byle tak dalej!

Grafika: Techland

Kamil Mizera

Dziennikarz technologiczny, blogger, felietonista. Od 2010 roku zawodowo pisze o technologiach, aplikacjach i Internecie. Co więcej, lubi to robić. O tempora, o mores!

Zobacz również: